joi, 4 februarie 2010

despre..

.. dragoste si alti demoni.. - gabriel garcia marquez

15 comentarii:

Ana spunea...

Interesanta "nuanta" data de prelucrare. Imi place mult incadrarea.

davidpostatny spunea...

Frumosa lucratura, de efect.

vio spunea...

si mie imi place cum e incadrata si editata
bratara e de efect:)

bogudan spunea...

frumos frumos...

Anonim spunea...

Ma face sa visez. Imi aduc aminte ca am citit romanul "Orasul si cainii" al lui Gabriel Garcia Marquez inainte de 1989 si era imprumutat de la o biblioteca publica de pe langa Ambasada Americana. Din toate fotografiile pe care le-am vazut fotografia ta m-a facut sa doresc sa citesc romanul. Bravo!!!! Raluca Ioana Agasanu, http://ralucaagasanu.blogspot.com

Anonim spunea...

f frumos, imi place prelucrarea, ii da o nota aparte

Unknown spunea...

foarte interesanta perspectiva

fotomalia spunea...

misto ipostaza + incadrarea + prelucrarea

iulian anghel spunea...

daca nu avea nasul turtit... oricum felicitari

Ioan Penu spunea...

imi place mult imaginea, dar nu prea ma omor dupa prelucrare. bravos!

Anonim spunea...

sa intelegm ca e dragoste sau demon?

mircea achim spunea...

e o carte. cu de toate.

va multumesc! :)

Meetmeinthe20s spunea...

prelucrare de efect! imi place

diana_cole spunea...

aici e miki nu-i asa?

me spunea...

frumoasa fotografia,de o sensibilitate aparte