vineri, 19 februarie 2010

Leapsa

Am primit zilele trecute o leapsa, cum se poarta mai nou printre bloggeri, si trebuie sa spun ca, a raspunde la intrebarile astea pt mine e mai greu decat a tine camera in mana!!! Pe de alta parte mi`a adus aminte de oracolele din copilarie.


Eh.. mi`am luat leapsa.. hai sa incep.. sper ca o sa intelegeti ce scriu!!!


1. Cel mai de preţ lucru: nu e un lucru.. e un gest.. A DARUI!.
2. Când sunt supărat: imi doresc sa fiu inconjurat de oameni care ma inteleg.. si cateodata, cand e nevoie, care ma tolereaza.
3. Cea mai frumoasă vacanţă: am petrecut-o acum mult timp, in perioada liceului, cu tatal meu. o vacanta de vara – 3 luni, undeva departe, unde am invatat ce inseamna sa lucrez, sa depun efort, unde am si daruit si am si primit…a da, si unde am facut si multe prostii :D din care am avut de invatat
4. Când vreau să mă relaxez: ascult muzica… aleg un loc de pe harta si incerc sa ajung acolo.
5. Alte locuri unde aş trăi: Italia sau Franta… sau undeva pe malul marii..  la caldura.
6. Cel mai fericit am fost: nu`mi amintesc acum.. am avut parte de multe lucruri frumoase si oameni deosebiti in viata mea.. dar acum chiar nu`mi amintesc cand am fost ultima  oara cu adevarat fericit.
7. Nu spun nu propunerii: de a învăţa ceva nou
8. Mă feresc de: nu stiu… nu ma feresc de nimic, de obicei ma bag in multe prostii. poate de singuratate (la modul absolut)
9. Am emoţii când: .. cand merg la teatru cu ea.
10. Regret că: sunt rautacios cateodata.. si folosesc umorul ca pe un scut.
11. Nu aş renunţa niciodată la: parul din cap :)
12. Cei mai buni prieteni: sunt mai multi, se stiu ei. o sa ii enumar doar pe cei mai vechi : Pascu si Bianca.
13. Mă enervez când: din cand in cand.. si`atunci in gand. evident, glumesc :)
14. O zi perfectă: pai o zi pe malul marii… la o plimbare cu picioarele in apa… nu singur.. nu cu multa lume.
 Mulţumesc ptr leapşă Raluca, dar chiar nu trebuia!! :) 
acum de trimis mai departe.. hehehehhe .. o trimit si euuu... lui Vio si Anei Maria !!! hai ca stiu ca abia asteptati!!! :)))

si inca ceva.. frumos.

5 comentarii:

vio spunea...

chiar trebuie?:))

KirstDay spunea...

Don`t hate me... :P
Apreciez că ţi-ai făcut timp.. >:D<

me spunea...

chiar ca e frumooss...:)

Unknown spunea...

hai ca a ajuns si la mine leapsa
imi place fotografia

AM. spunea...

Frumos nr. 4 :)


Dragul de Yann...artistul meu preferat!