sâmbătă, 5 decembrie 2009

Daily Planet


""Cineva" sa ma salveze!!!" Asta striga ea (femeia debusolata), in perioada sarbatorilor. Si din pacate, ea (femeia), se agata de ce nu trebuie (cateodata). Dar destinul poate fi ironic.. si daca dintr-o aventura se poate naste ceva frumos alaturi de cineva pe care totusi nu il vezi tatal copiilor tai nici macar dupa un an, si iti lipseste tot el, cel care te intepa si te enerva pe cat de mult il iubeai si avea grija de tine ? Ce vei face? Te vei forta sa uiti ca ce ai facut a fost o greseala si ca il iubesti tot pe el?  Sau oare ce ai facut inseamna ca nu iubesti pers pe care credeai ca o iubesti? In final, poate el e mai bun de 100 de ori decat cel de langa care ai plecat si asa e mai bine pt tine.. dar de ce nu il lasi in trecut si inca il doresti? De ce traiesti cu fizicul in prezent, gandul in trecut, si pe viitor astepti ceva cu un pas inainte si doi inapoi.. dupa atatea anotimpuri, de ce iti doresti mult acelasi lucru si faci atat de putin pt el ?
Pentru ca asa suntem noi, muritorii, conceputi... unii in stare.. altii nu.. sa ne modelam viata dupa cum simtim. Dar avem si darul de a o face dupa cum pica. Ce-ar fi daca am renunta la darul asta si am face-o cum trebuie? Un inceput de.. decembrie frumos si plin de cadouri de la oameni speciali va doresc!

Vineri seara.. fara noima, fraze incepute.. neterminate.
Clark Kent -  Daily Planet

4 comentarii:

Unknown spunea...

interesant comentariu
in schimb fotografia nu imi place, este miscata, neclara

fotomalia spunea...

aceeasi impresie o am si eu

Flv spunea...

eu ti-am spus ca asta e blog de fotografie.... nu intereseaza pe nimeni discursul :)
nu-l postezi unde trebuie:P

Mihnea spunea...

Mie imi place comentariul